Vanliga frågor

Är produkterna äkta?

Ja, alla våra produkter är 100 % äkta. Vi köper direkt från de officiella tillverkarna eller auktoriserade distributörer för att säkerställa äktheten för varje produkt.

Hur kan jag betala för mina köp?

Vi accepterar flera betalningsmetoder, inklusive kreditkort som Visa och Mastercard, PayPal och Swish. Säkerheten i vårt betalningssystem är en hög prioritet, så dina uppgifter är alltid skyddade.

Erbjuder ni retur eller byte?

Ja, vi erbjuder 365 dagars returrätt från den dag du mottar din order. Produkterna måste returneras oöppnade och i originalförpackning. Se vår returpolicy för mer detaljerad information.

Hur hanteras leveransen?

Vi levererar till hela Sverige med en förväntad leveranstid på 2-3 arbetsdagar.

Våra leveranspriser beror på om du väljer hemleverans eller leverans till paketombud.

  • Leverans till paketombud: 39 kr
  • Hemleverans: 49 kr

Hur kan jag kontakta kundservice?

Du kan kontakta vår kundservice via e-post på info@sminklagret.se

Får jag ett kvitto/orderbekräftelse?

Ja, en orderbekräftelse skickas automatiskt till din e-postadress när din betalning har behandlats. Kontrollera din skräppost om du inte har mottagit den.

Vad händer om en produkt är slutsåld?

Om en produkt är slutsåld kan du välja att få en e-postnotifikation när produkten är tillbaka i lager. Alternativt kan du välja en liknande produkt från vårt stora sortiment.

Erbjuder ni presentinslagning?

Nej, tyvärr erbjuder vi inte presentinslagning för tillfället. Men vi arbetar för att göra detta möjligt i framtiden.